Write For Us

Berita EP61 - Upin & Ipin di Japan Halal Expo 2014 [Eng Sub] [HD]

E-Commerce Solutions SEO Solutions Marketing Solutions
236 Views
Published
Seperti yang diumumkan pada minggu lepas, Upin & Ipin telah dilantik menjadi duta bagi acara Japan Halal Expo 2014 yang julung-julung kalinya diadakan di Jepun. Di acara ini juga lebih dari 100 booth dari pelbagai negara mempamerkan makanan serta produk halal masing-masing bagi pasaran Jepun. Tidak ketinggalan juga anak syarikat Les’ Copaque Production iaitu Les’ Copaque Japan yang turut mempamerkan makanan halal untuk kedai makan Ippin Restaurant.
Ippin Restaurant yang baru saja beroperasi di Ebisu baru saja beroperasi kurang dari sebulan. Menu-menu halal seperti daging Teppanyaki dan ayam turut dihidangkan kepada pengunjung untuk memberi pengalaman rasa sebenar makanan di Ippin Restaurant.
Tambah istimewa lagi, maskot Upin & Ipin yang dibuat khas sempena acara ini juga ditampilkan buat pertama kalinya. Kalau nak tahu, maskot Upin & Ipin ini dihasilkan oleh syarikat Jepun sendiri. Nampak sangat berbeza dari segi kualiti dan rupa bentuk muka maskot ni kan? Rata-rata dari pengunjung di sini amat menyukai dengan watak maskot Upin & Ipin. Walaupun masih baru, tetapi mereka sangat teruja ketika berjumpa dengan maskot kembar ini. Selain itu, beberapa pengunjung di sini memang mengenali populariti Upin & Ipin.
Terima kasih kepada semua rakan-rakan di Jepun dan rakan-rakan media serta blogger yang telah membantu secara langsung dan tak langsung disepanjang acara ini.
-------------
Subscribe to our Youtube channel!!
Get up to date with our Facebook channels :
Facebook:
Facebook:
Facebook:
Follow us everywhere!
Twitter :
Instagram :
LINE : @UpinIpin
Google+ :
Website !
Les' Copaque:
Upin & Ipin:
Pada Zaman Dahulu:
DaDuDiDo :
Email Us !
[email protected]
Category
Animasi - Animation
Sign in or sign up to post comments.
Be the first to comment