Write For Us

Teaser Mugshot | Ag

E-Commerce Solutions SEO Solutions Marketing Solutions
115 Views
Published
Tonton episod penuh di :
#BBB2018 kini kembali dengan 6 Pelawak yang akan membuat ahad malam anda meriah. Jangan lupa untuk menyaksikan persembahan mereka dan juga artis jemputan yang berbeza setiap minggu bermula 14 Januari 2018 ini Jam 10 Malam di TV3.
Tahun ini Malaysia bakal digemparkan lagi dengan lawak tidak kering gusi daripada pelawak-pelawak terkenal tanah air. Bintang Bersama Bintang 2018 membawakan medan peperangan lawak era baharu dinamakan Arena Bintang Bersama Bintang yang dibarisi oleh nama-nama besar seperti Abam, Ajak, Issey, Mark Adam, Achey dan Shuk.
Para penonton Bintang Bersama Bintang 2018 boleh mengikuti perkembangan para peserta Bintang Bersama Bintang 2018 melalui Komik Bintang Bersama Bintang (BBB) pada setiap Ahad jam 6.00 petang di TV3. Komik BBB memaparkan aktiviti harian para peserta disamping persediaan mereka untuk mempersembahkan sketsa mingguan. Para penonton boleh memeriahkan media sosial dengan #BBB2018.
Bintang Bersama Bintang 2018 juga dapat disaksikan secara HD di portal video www.tonton.com.my melalui langganan pakej tonton VIP. Untuk maklumat lanjut, anda boleh layari laman web www.tv3.com.my dan ikuti juga laman sosial Facebook, Twitter, Youtube dan Instagram TV3 iaitu @TV3Malaysia.
Category
TV Saluran - TV Channel
Sign in or sign up to post comments.
Be the first to comment